Overslaan en naar de inhoud gaan

Winninghoff beschermheer ReclameArsenaal

Albert Winninghoff is de nieuwe beschermheer van het ReclameArsenaal als opvolger van Giep Franzen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Albert Winninghoff is de nieuwe beschermheer van het als opvolger van Giep Franzen.

related partner content for mobile comes here

Franzen was beschermheer vanaf de fusie van Het Nederlands Reclamemuseum en Het Nederlands Reclamearchief in 2001. Winninghoff, onder meer oprichter van het bureau Noordervliet & Winninghoff, krijgt een eervolle rol bij de stichting die zich inzet voor het behoud van Nederlands erfgoed op het gebied van reclame.
Winninghoff is een gelouterde reclamemaker. Hij was de eerste Nederlander in de board van een internationaal bureaunetwerk en was de eerste Nederlandse President van de European Association of Advertising Agencies. Behalve de belangen van zijn eigen bureau, dat hij later aan het Amerikaanse Leo Burnett verkocht, heeft Winninghoff altijd de belangen van de reclamebranche gediend en actief uitgedragen.

Foto: Esther Gebuis.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in