Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking Buro2010 en Agents After All

Entertainment- & evenementenbureau Buro2010 en Agents After All zijn onder de naam AAA2010 een intensieve samenwerking gestart op het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het nieuwe bedrijf wordt daarmee een exclusief verkoopkanaal voor de besloten boekingen van acts als Ilse DeLange, Bløf, Anouk, Caro Emerald, Miss Montreal, Kraak & Smaak en The Opposites (foto). Daarnaast zal in opdracht van bedrijven, overheden, instellingen en particulieren opereren als fullservice evenementen- en organisatiebureau en als producent van besloten bedrijfsconcerten.

related partner content for mobile comes here

De samenwerking tussen beide bedrijven ligt voorlopig op het vlak van boekingen en het programmeren en organiseren van evenementen. 'We willen met hard werken eerst een goede fundering leggen voor AAA2010. Maar het spreekt voor zich dat we alle mogelijkheden binnen onze samenwerking intensief, gaan onderzoeken', aldus Bob van der Kolk van Buro2010.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in