Overslaan en naar de inhoud gaan

Eerste Before the Bubble Tuesday Drink

Ze waren er allemaal al bij vóór 1 januari 2000; de 115 internetprofessionals die gisteravond aanwezig waren bij de eerste Before the…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Before the Bubble is een netwerk voor internetprofessionals die de basis hebben gelegd voor (commercieel) internet in Nederland. Het netwerk - een initiatief van ex-Isobar ceo Brian Hirman, is bedoeld voor wieaantoonbaar actief waren in de internetindustrie vóór de internet bubble. Before the Bubble heeft vierhonderd leden die zich voornamelijk via Linkedin hebben aangesloten bij deze groep van ervaren internetprofessionals.

related partner content for mobile comes here

Volgens Hirman zijn de bijeenkomsten niet alleen bedoeld om oude bekenden weer eens tegen te komen en herinneringen op te halen, 'maar vooral om ook samen naar de toekomst te kijken. Het is zeker niet de bedoeling om alleen maar ouwe koeien uit de sloot te halen.'
De bedoeling is om na de zomervakantie een nieuw evenement te organiseren.

John Kivit

Menno Kenter en Lot Keijzer

Robert Rebergen en Jeroen Verkroost

Jeroen Doucet, Frank van Oirschot en Oscar Diele

Astrid Boonacker, Govert van Eerde en Esther van Schaik

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in