Overslaan en naar de inhoud gaan

Talpa Media neemt belang in Russische producent

Talpa Media neemt een minderheidsbelang in de in Moskou gevestigde tv-producent Mir Reality.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Talpa is de eerste externe aandeelhouder in Mir, het bedrijf van Vladimir Utin en Simon Tucker. Mir is gespecialiseerd in het produceren van lokale versies van internationale succesformats. Zo maakte Mir de eerste buitenlandse versie van ‘Top Gear’ dankzij haar exclusieve recht voor Rusland op de portefeuille van BBC Worldwide.

related partner content for mobile comes here

Over de deal met Mir zegt Talpa-baas John de Mol: 'Naast het feit dat Rusland het grootste land van de wereld is, is dit land ook nog eens op het gebied van media de snelst groeiende markt in Europa. Het belang in Mir is voor ons een uitstekende manier om partner te worden van een topproducent die al bewezen heeft hoe je internationale formats, waaronder die van de BBC, moet aanpassen aan de Russische smaak.'

Mir Reality werd in 2006 opgericht door Vladimir Utin en de Britse tv-producent Simon Tucker ('I'm A Celebrity...', 'Survivor', 'Pop Idol').

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in