Overslaan en naar de inhoud gaan

Vice en 22tracks halen de banden verder aan

Strategisch partnership tussen muziekplatform en mediabedrijf moet resulteren in versnelde groei in Europa.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De commerciële samenwerking wordt uitgebreid en zal zich ook meer richten op creativiteit en marketing. Thijs Boon, ceo van : &;22tracks heeft zich ontwikkeld tot een sterk merk dat inhoudelijk goed aansluit bij Vice. Het netwerk van 22tracks, het platform zelf en de invloed binnen haar doelgroep bieden voor beide partijen kansen om versneld verder te groeien.&;

related partner content for mobile comes here

In januari kondigde  al aan voor hun festival, 22fest, evenementenorganisator . Het intensiveren van de samenwerking met Vice is volgens oprichter Gilles de Smit een logische vervolgstap. &;Vice heeft bewezen een groot en jong publiek van over de hele wereld aans te preken en die ervaring gaan ze met ons delen. Hierdoor kunnen we versneld onze ambities verwezenlijken en nog meer artiesten, muziekliefhebbers en adverteerders op een relevante manier aan elkaar koppelen.&;

Mede-oprichter Vincent Reinders vult aan: &;Juist in deze met algoritmes aan elkaar verbonden wereld, hebben mensen nog steeds behoeft aan muzikale curatoren en gidsen die je de weg wijzen. Een mooi voorbeeld van een inhoudelijke samenwerking gaat over een speciaal  kanaal dat in de steigers staat.&;

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in