Overslaan en naar de inhoud gaan

TWO Media Leaders: coaching voor mensen in de mediasector

Het bedrijf is opgericht vanuit recruitmentbureau 227 Media en outplacementspecialist Media Movers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lars Timmermans en Klaas de Boer geven leiding aan de activiteit. Zij zagen mogelijkheden om naast werving/selectie en outplacement ook op deze manier actief te zijn.

related partner content for mobile comes here

Timmermans: ‘Er zijn  natuurlijk ontelbare coaches en coachingsbureaus. Daarom willen we ons onderscheiden. Dan doen we door TWO: een tweesporen-coaching, persoonlijk en in het vak.’ TWO biedt dus na een intake een programma waarbij de medewerker op persoonlijke ontwikkeling en op vakmatige inhoud verder wordt begeleid door twee ‘persoonlijke coaches.  De verdeling tussen de twee lijnen wordt na een uitgebreide intake vastgesteld.

Volgens Klaas de Boer zijn die twee lijnen essentieel: ‘Ook bij recruitment en outplacement ligt onze toegevoegde waarde in de kennis van de sector. Belemmeringen in functioneren kunnen komen door persoonlijke factoren, maar ook door zaken die met de branche te maken hebben.’

227 Media zag vorig jaar dat RTV de snelst groeiende en grootste sector was, gevolgd door algemene uitgevers, dagbladsector en B2B/wetenschappelijke uitgevers. Onlangs begon bij 227 Media met de focus op de mediabureaus en adverteerders.

Media Movers is gespecialiseerd in begeleiding bij outplacement. Daarbij gaat het soms om individuele begeleiding, maar vaker nog om inzet bij groepsontslagen, die bij de mediaconcerns frequent voorkomen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in