Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse startup gaat concurrentie aan met Feedly

Feedreader omschrijft zichzelf als een 'nieuwsportaal voor iedereen'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nederland maakt deze week kennis met . Het Nederlandse ontwikkel- en ontwerpteam achter Fuuzle gaat met een gepersonaliseerde zoeksite voor nieuws de concurrentie aan met onder meer Feedly. Dit is op dit moment met 15 miljoen gebruikers wereldwijd de meest populaire feedreader.

related partner content for mobile comes here

Fuuzle is in tegenstelling tot Feedly geheel gratis. Het bedrijf verdient zijn geld met advertenties die, beloven de ondernemers, zo worden getoond dat ze niet als hinderlijk worden ervaren. 

De nieuwkomer omschrijft zichzelf als een ‘nieuwsportaal voor iedereen’. Dankzij een in eigen beheer ontwikkeld, zelflerend algortime wordt iedere feed individueel beoordeeld en vergeleken met ingevoerde zoekcriteria waardoor een match maximaal is. Behalve tijdsbesparing belooft Fuuzle hierdoor ook betere content.

Fuuzle lanceerde vorig jaar zomer al een eerste versie, maar haalde deze offline toen bleek dat er nog teveel kinderziektes in zaten. Met de nieuwe software zou het nu wel mogelijk zijn om gericht informatie te zoeken, selecteren en op het eigen ‘dashboard’ zo te presenteren, dat gebruikers in principe aan Fuuzle genoeg hebben voor hun informatievoorziening. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in