Weber Shandwick Nederland versterkt digitale expertise


Communicatie & PR-bureau Weber Shandwick Nederland heeft Enno Houwerzijl aangetrokken als nieuwe Director Digital & Innovation. Volgens het bureau, dat onlangs door PRWeek werd uitgeroepen tot 2015 Global Agency of the Year, wordt hiermee handen en voeten gegeven aan de ambitie om ‘engaging, always’ te zijn.
Houwerzijl was voor zijn overstap Director Digital & Creative bij Edelman Digital. Hij heeft ruime ervaring in het ontwikkelen van creatieve concepten, digitale strategieën en – campagnes, en werkte onder andere voor Shell, Pepsico, Nationale-Nederlanden en LinkedIn.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDaarnaast krijgt het bureau versterking in de personen van Klaas Jan Lageschaar als Senior Account Executive Corporate Communications & Public Affairs en Nienke Witteveen als Senior Account Executive Consumer Marketing & Healthcare.
Lageschaar was hiervoor consultant in Brussel. Tijdens de campagne voor de Europese verkiezingen van 2014 adviseerde hij de delegatieleider van de Nederlandse Christendemocraten in het Europees Parlement.
Nienke Witteveen werkte eerder als pr consultant bij USP Marketing PR in Amsterdam voor klanten als Maxx Royal Resorts, Emirates Airlines en Amsterdam Marketing.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid