Overslaan en naar de inhoud gaan

Weber Shandwick Nederland versterkt digitale expertise

Bureau breidt uit met Director Digital & Innovation en twee Senior Account Executives
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Communicatie & PR-bureau Weber Shandwick Nederland heeft Enno Houwerzijl aangetrokken als nieuwe Director Digital & Innovation. Volgens het bureau, dat onlangs door PRWeek werd uitgeroepen tot 2015 Global Agency of the Year, wordt hiermee handen en voeten gegeven aan de ambitie om ‘engaging, always’ te zijn. 

related partner content for mobile comes here

Houwerzijl was voor zijn overstap Director Digital & Creative bij Edelman Digital. Hij heeft ruime ervaring in het ontwikkelen van creatieve concepten, digitale strategieën en – campagnes, en werkte onder andere voor Shell, Pepsico, Nationale-Nederlanden en LinkedIn. 

Daarnaast krijgt het bureau versterking in de personen van Klaas Jan Lageschaar als Senior Account Executive Corporate Communications & Public Affairs en Nienke Witteveen als Senior Account Executive Consumer Marketing & Healthcare.

Lageschaar was hiervoor consultant in Brussel. Tijdens de campagne voor de Europese verkiezingen van 2014 adviseerde hij de delegatieleider van de Nederlandse Christendemocraten in het Europees Parlement. 

Nienke Witteveen werkte eerder als pr consultant bij USP Marketing PR in Amsterdam voor klanten als Maxx Royal Resorts, Emirates Airlines en Amsterdam Marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in