Overslaan en naar de inhoud gaan

Twinkle: vakblad voor webwinkeliers

Het is even slikken: de thuiswinkeliers geven de voorkeur aan een heus printmedium voor het verspreiden van hun evangelie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uitgeverij (met onder andere van de titel Telecommerce Magazine) presenteerde gisteren bij Marketing3 het eerste nummer van , vakblad voor webwinkeliers.

related partner content for mobile comes here

Twinkle verschijnt acht keer per jaar in een oplage van 8.000 exemplaren en heeft een omvang van minimaal 54 pagina's. Het magazine bevat tips, cases, ontwikkelingen en trends.

'Twinkle is een vakblad voor de branche en niet alleen voor een bepaald vakgebied', zegt uitgever Paul Petermeijer.

'Het is geen marketingvakblad, het is geen distributievakblad, het is geen juridisch vakblad, geen betalingsvakblad, maar dat zijn wel allemaal facetten die in Twinkle naar voren komen. Zelfs als je alle vakbladen over deze onderwerpen leest, ben je nog niet volledig op de hoogte van wat er in de thuiswinkelbranche speelt. Twinkle geeft acht keer per jaar kant-en-klare informatie, puur gericht op de thuiswinkelier.'

Hoofdredacteur van Twinkle is een oude bekende van me: Marieke Verdonk, ooit eindredacteur van Kluwer-titel Connect. Een titel die over CRM schreef, maar ter ziele ging toen de economische dip begon. Na wat omzwervingen is ze dus weer in de journalistiek terecht gekomen.

Ben benieuwd hoe het haar vergaat in de omgang met de branche-vereniging. Want een keer van Thuiswinkel.org is wel aardig, maar elke keer?.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in