Thuiszorg kiest Zenith Optimedia
De Landelijke Vereniging voor Thuiszorg (LVT) heeft Zenith Optimedia aangewezen als het mediabureau voor een nationale campagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het betreft zowel strategie, planning als buying. Doel van de campagne is enerzijds het verbeteren van de reputatie van de thuiszorg en anderzijds het benadrukken van de thuiszorginstellingen met het kwaliteitskeurmerk. De spotjes met Loes Luca zijn al dagelijks te zien. In het nieuwe jaar volgt er zeker nog een commercial. Naast de spots wordt in december 2002 webvertising ingezet.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid