Overslaan en naar de inhoud gaan

DDB Worldwide verwerft corporate account Philips

Philips heeft DDB Worldwide uitgekozen voor de creatie van een 75 miljoen euro tellende internationale corporate brandingcampagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

DDB heeft al het creatieve account voor de Philips consumentenelektronica in handen. In een pitch werd D'Arcy verslagen. Bartle Bogle Hegarty haakte in een eerder stadium af. D’Arcy is ook wereldwijd actief voor Philips, op de persoonlijke verzorgingsproducten, huishoudproducten en verlichting. Volgens Adageglobal kijkt Philips ook naar die accounts. Woordvoerder Hans Scholten zegt dat het concern daar de tijd voor neemt. Verdere mededelingen wil hij er niet over doen. D’Arcy verdwijnt als bureau en gaat op in de andere Publicis-netwerken, in Nederland in Leo Burnett. De campagne die DDB Worldwide maakt, behelst het ‘gehele Philips-merk’, zegt Scholten. Het gaat om een versterking van het merk. Wanneer de campagne gaat lopen, werd niet bekendgemaakt. Hoe de mediastrategie zal zijn ook niet. Carat International doet de wereldwijde mediaplanning voor Philips. Dat account is zo’n 675 miljoen euro waard. Bij DDB Worldwide was niemand bereikbaar voor commentaar.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in