Overslaan en naar de inhoud gaan

V&D wil dagelijks tv-programma

Warenhuisketen V&D overweegt een dagelijks lifestylemagazine te maken van een uur. Daarover zijn gesprekken gaande met televisieproducent…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gesponsorde programma moet de naamsbekendheid en het imago van de warenhuizen verbeteren. V&D is bezig met een revitalisering van de formule, die in totaal euro 145 mln gaat kosten. Daarbij wordt ook de communicatiestrategie aangepast. De tweewekelijkse folder is ingeruild voor andere vormen van marketing, zoals een vasteklantkaart en communicatie via radio en televisie.

De restyling is nodig om de daling van het bedrijfsresultaat van de warenhuizen te keren. Er komen wekelijks nog steeds veel mensen over de vloer van de 69 V&D-winkels, maar zij gaan steeds minder vaak over tot een aankoop. Onderdeel van de revitalisering is een eenmalige uitverkoop van oude voorraden en een sanering van de verkochte merken. De inkoopstrategie wordt aangepast, waardoor het assortiment in de winkel vaker wordt ververst en minder lang blijft hangen. Verder worden de winkels verbouwd volgens een ontwerp van Jan des Bouvrie. De gerenoveerde warenhuizen in Maastricht en Enschede staan hiervoor model.

Bron: Het Financieele Dagblad

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in