
Het gesponsorde programma moet de naamsbekendheid en het imago van de warenhuizen verbeteren. V&D is bezig met een revitalisering van de formule, die in totaal euro 145 mln gaat kosten. Daarbij wordt ook de communicatiestrategie aangepast. De tweewekelijkse folder is ingeruild voor andere vormen van marketing, zoals een vasteklantkaart en communicatie via radio en televisie.
De restyling is nodig om de daling van het bedrijfsresultaat van de warenhuizen te keren. Er komen wekelijks nog steeds veel mensen over de vloer van de 69 V&D-winkels, maar zij gaan steeds minder vaak over tot een aankoop. Onderdeel van de revitalisering is een eenmalige uitverkoop van oude voorraden en een sanering van de verkochte merken. De inkoopstrategie wordt aangepast, waardoor het assortiment in de winkel vaker wordt ververst en minder lang blijft hangen. Verder worden de winkels verbouwd volgens een ontwerp van Jan des Bouvrie. De gerenoveerde warenhuizen in Maastricht en Enschede staan hiervoor model.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSProduct Marketing Manager EMEA
Legrand AV Netherlands BVOnline Advertising Consultant (NL)
VONQBron: Het Financieele Dagblad
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee