Overslaan en naar de inhoud gaan

Thuisbezorgd-campagne moet Europa fiasco in de keuken besparen

Vanuit het centrale thema ‘Time for Takeaway.com’ rolt de bestelservice lokale campagnes uit in vijf landen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De bestelservice  is in Nederland actief onder de naam .

related partner content for mobile comes here

 tekent voor de realisatie van de Europese campagne.

Het campagneconcept &;Tijd voor Thuisbezorgd.nl&; is gebaseerd op uitgebreid consumentenonderzoek van GfK en een aangescherpte merkpositionering.

‘Met de campagne wordt de meer functionele keuze voor gemak gekoppeld aan universele momenten, waarin je zelf even niet wil óf kan koken’, aldus , business director Eigen Fabrikaat. ‘Door juist deze momenten te claimen zorgt de campagne niet alleen voor meer merkbekendheid, maar stimuleert het ook koopintentie in de zeer competitieve markt van online food ordering.’

Europese campagne die lokaal aanvoelt

De campagne start in vijf landen, met hetzelfde campagneconstruct en thema. Daarvoor moest de campagne flexibel en modulair worden opgebouwd. ‘We hadden behoefte aan een modulair, cross channel campaign grid waarmee we in elk land onze merkbelofte kunnen laden en grote stappen kunnen zetten op gebied van merkbekendheid en voorkeur’ voegt Imad Qutob, director brand marketing Takeaway.com, toe.

Naast de televisiecommercial, wordt de campagne uitegerold via sociale media, waarbij fans van Takeaway.com op Facebook, Twitter en Instagram per land worden uitgenodigd om hun eigen te delen.

De campagne is sinds 10 februari online en op televisie te zien:

Nederland:

België:

Polen:

Duitsland: 

Credits
Client :
Takeaway.com : Jitse Groen, Joerg Gerbig, Imad Qutob, Dionne van der Woord, Sebastian Boas en Silke van den Brink
Agency : Eigen Fabrikaat (DDB Group)
Art Director : Michael Kouwenhoven
Copywriter : Dimitri Hubregtse
Creative Director : Peter Scholtens
Business Director : Rik Vandewall
Project manager : Sanne de Man
Art Buyer : Ivette Stokkel
Designer : Ramelan Sadjid
Screen producer : Vanessa Janssen
Production company : Halal Amsterdam
Director : Nils Gerbens
Producer : Bo Polak & Sybrig Andringa
D.O.P. : Rutger Storm
Graphics : Joris Blomjous
Offline edit : Nils Gerbens @ Halal Online
edit : De Grot & Lastpost.tv
Sound studio : Studio de Keuken
Photography set : Mark de Rouw
Photography food : Tobias Reymond Photo&Film
Social platform : Egotribe Amsterdam 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in