Overslaan en naar de inhoud gaan

Cupido verruilt liefdespijlen voor Fleurop-bloemen

Dat maakte de ‘aanvoerder van Valentijnsdag’ bekend tijdens een persconferentie vlak voor de wedstrijddag.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

wil met de activatiecampagne jonge mannen aanspreken. ‘De conceptuele invullingen van een persconferentie past perfect bij de doelgroep’, stelt , mede-eigenaar Wubbe. ‘Valentijnsdag is een belangrijk moment om je (stille) geliefde een mooi boeket te sturen en de nieuwsachtige setting zorgt voor extra attentiewaarde voor Fleurop.’

De campagne is sinds 8 februari te zien op televisie en online.

Credits
Bureau: Wubbe
Adverteerder: Fleurop
Verantwoordelijk bij klant: Jeroen de Zwart, Hilde van Oostende en Eugenie Verbiest
Strategie: Gilbert Witjes
Creatie: Daniel Reintjes, Marc van der Haar, Maria Reintjes
Productie: Lukkien

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in