Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclamemaker start creatief initiatief voor buurtkinderen

Michael Middelkoop (Achtung!) helpt met 'Wild Things' kinderen bij het maken van een professionele videoclip.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In vier dagen krijgen kinderen van 8 tot 13 jaar verschillende filmopdrachten en zijn zij regisseur van hun eigen videoclip voor een bekende artiest.

related partner content for mobile comes here

&;Ik hoop met een creatief vuurtje aan te wakkeren bij jonge kinderen van alle lagen en verschillende culturen kennis te laten maken met onze creatieve industrie&;, aldus , creatief en art director bij reclamebureau Achtung!. &;Er wacht een nieuwe generatie makers en wie weet helpt dit de grote verteller van morgen op weg.&;

Voor de eerste editie kregen buurtkinderen uit Amsterdam Nieuw-West de kans om videoclips te maken voor hiphopartiest Akwasi en Youtube-ster Teske de Schepper. &;Het is heel bijzonder om te zien hoe de kinderen echt alles zelf doen. Hun energie en inzet is aanstekelijk&;, aldus De Schepper over Wild Things.

De videoclips zijn samen met een kijkje achter de schermen te bekijken op de .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in