Overslaan en naar de inhoud gaan

Guerrilla-actie van Zeeman op Amsterdam Fashion Week

Herinnert u zich deze nog (nog nog)? Wij stoften deze oude Zeeman-stunt voor u af, naar aanleiding van de nieuwe Zeeman-stunt van deze week.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Oorspronkelijke publicatiedatum: 17-7-2011

related partner content for mobile comes here

Volgens Zeeman hoeft mode niet duur te zijn. En waar kun je dat beter bewijzen dan op de Amsterdam International Fashion Week? Een fancy logo, en persbericht zorgden voor hooggespannen verwachtingen bij de bezoekers. En voor een volle zaal, die de guerrilla-actie gelukkig wel wist te waarderen.

Slechts zeven mensen wisten ervan, terwijl maar liefst 30 bedrijven en freelancers maandenlang werkten aan de lancering. De aanwezige bloggers en journalisten kregen een uur voor de show een perskit met achtergrondinformatie en de foto&;s. Een speciaal &;virus&; moest ervoor zorgen dat het plan niet voor de show uitkwam. "Openden de journalisten het bestand voor 3 uur &;s middags, dan kregen zij een persbericht te zien over de lancering van het merk Frank. Openden zij het bestand na half vier &;s middags, dan kregen de journalisten het bestand onder ogen waarin de link met Zeeman duidelijk werd en alle achtergrond informatie over de campagne stond."

Lees op de meer over hoe slim de stunt is bedacht en uitgevoerd.

Via
Verantwoordelijk bureau:
Dit artikel verscheen eerder op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in