Overslaan en naar de inhoud gaan

Fitbit blijkt ‘hamster proof’ in nieuwe Coolblue-commercial

Het is de tweede commercial die de webwinkel uitbrengt op de Nederlandse en Belgische televisie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Belgische reclamebureau tekent voor de realisatie van de campagne.

related partner content for mobile comes here

De commercial promoot een nieuwe ‘Fitbit’, waarvan consument Maarten zich afvraagt of ‘de activiteitstracker ook werkt als je hem vastmaakt aan je hond’. In een -verpakcentrum neemt een hamster moedig de proef op de som en zet met succes alvast de eerste 20.000 stappen.

Beloftes die je doet, moeten kloppen

Vorig jaar ging Coolblue met zijn eerste tv-commercial ‘Je zoon uit huis’ met de billen bloot. Pieter Zwart, ceo van Coolblue, zei toen: &;Reclame maken op nationale televisie voelde, alsof je voor miljoenen mensen je broek liet zakken. Dan moet je wel heel zeker weten, dat de beloftes die je doet kloppen.&;

In januari van dit jaar maakte de webwinkel bekend dat was gestegen.

De commercial is vanaf vandaag online en op televisie te bekijken:

Credits
Creatie: Nik Sluijs & Joey Boeters, Duval Guillaume
Regie: Andre Maat, Czar
Productie: Maarten de Sutter, Jelle Robbeets, Czar
Verantwoordelijk bij Coolblue: Marloes Dobbe, Coolblue
Creatief geweten: Joost Bakker, Coolblue
Merkmoeder: Eva Nooitgedagt, Coolblue
Coördinator: Martine van Leeuwen, Coolblue

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in