Overslaan en naar de inhoud gaan

The Media Exchange gaat online radiocampagnes voorzien van profielen

In samenwerking met MSI-ACI Europe levert The Media Exchange demografische kenmerken.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Naast de online themazenders die The Media Exchange vertegenwoordigt, wordt ook het online bereik van reguliere radiocampagnes voorzien van demografische kenmerken.

Online onderzoeksplatform ​FlexTrack brengt de demografische kenmerken van de online luisteraar in kaart.

Arthur Hoogendijk, ceo The Media Exchange: ‘De markt heeft behoefte aan meer inizchten over wie er bereikt wordt met online radio. Door de samenwerking met MSI-ACI Europe kunnen we in deze behoefte voorzien.’

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in