Overslaan en naar de inhoud gaan

Team Initiative wint Yim Media Lions

Rene van der Mark en Fabian de Vries van mediabureau Initiative hebben de Yim Media Lions Competition gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Donderdag 8 mei j.l. hebben Rene van der Mark en Fabian de Vries van mediabureau Initiative de Yim Media Lions Competition gewonnen. Op 13 juni 2014 vertrekken ze naar Cannes en vertegenwoordigen ze de Nederlandse Mediabureaus tijdens de internationale Young Media Lions Competition in Cannes.

related partner content for mobile comes here

Yim organiseerde de casedag bij De Persgroep in Amsterdam. Het winnende team gaat samen met de Jonge Honden naar het Cannes Lions Festival en neemt daar namens Nederland deel aan de Young Media Lions Competition.

De opgegeven talenten hebben in teamverband een case uitgewerkt. Deelnemers moeten werkzaam zijn bij een mediabureau en geboren zijn ná 22 juni 1985 .

De case werd dit jaar verzorgd door het Nederlandse Rode Kruis. Yim: &;Het was een inspirerend vraagstuk waarbij 13 teams de strijd met elkaar zijn aangegaan. De opdracht was het schrijven van een communicatie- en mediastrategie met als doel jongeren meer kennis te geven over de activiteiten van het Nederlandse Rode Kruis. Net als in Cannes moest er gewerkt worden met een uitdagend (media)budget.

Yvette Nieboer, Hoofd Marketing Communicatie bij het Nederlandse Rode Kruis: &;Het winnende team had duidelijke keuzes gemaakt en had dit van begin tot eind vastgehouden. Het innovatieve concept voerde de boventoon en het team wist daarmee de jury te verrassen en te overtuigen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in