Overslaan en naar de inhoud gaan

Joe Togneri benoemd als head of content bij Wieden+Kennedy Amsterdam

Hij vervangt Erik Verheijen die het bureau verlaat om te gaan freelancen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

 Wieden+Kennedy Amsterdam benoemt Joe Togneri als head of content. Dat maakt het bureau vandaag bekend. Togneri is al sinds 2012 verbonden aan W+K middels projecten die hij met het bureau deed voor Heineken, Coca-Cola, Powerade, Nike en EA. 

related partner content for mobile comes here

Togneri neemt de positie over van Erik Verheijen. W+K meldt dat Verheijen het bureau verlaat om als zelfstandige verder te gaan. 

Togneri wordt verantwoordelijk voor de content producers van W+K Amsterdam en de business affairs afdeling.

Togneri - geboren in San Francisco - heeft onder meer gewerkt bij Grey en Arnold in de USA. Na zijn komst naar Europa werkte hij als senior producer bij Leo Burnett Milan en als Head of TV/Video bij Benetton&;s. In Amsterdam had hij de leiding over de Broadcast afdeling bij 180.

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in