Overslaan en naar de inhoud gaan

Taboedoorbrekende campagne over anale klachten

Een op de vijf mensen heeft jeuk aan de bips maar blijft er mee rondlopen omdat zij er niet over durven te praten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vaak durven mensen er zelfs niet met huisarts of specialist over te praten. Daarom maakte Helder kliniek in samenwerking met Happy & Healthty een taboedoorbrekende campagne over anale klachten. Met deze campagne willen zij de klachten bespreekbaar maken. Anale klachten zijn bijvoorbeeld jeuk, pijn en bloedverlies.

related partner content for mobile comes here

Omdat mensen soms niet naar de huisarts durven met hun klachten, is de website ontwikkeld. Hier kunnen de mensen de Anale Klachten Test doen om inzicht in hun klachten te krijgen.

De radiocommercial is  te beluisteren en onderstaande advertentie is uitgegeven in diverse kranten.

Met deze campagne willen zij graag herkenning oproepen en de Nederlander erop te wijzen dat iedereen last kan hebben van deze klachten. Ook willen ze duidelijk maken dat elke anale aandoening te behandelen is. 

Credits: 
Klant: Irma van Knippenberg, Janneke van Gorp en Mariska de Kort
Bureau: Happy & Healthy 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in