Overslaan en naar de inhoud gaan

Ster maakt minder winst in 2009

De Ster heeft vorig jaar 190 miljoen euro verdiend. Dat is 36 miljoen euro minder dan in 2008.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De daling is enerzijds veroorzaakt door de wereldwijde krimp van de advertentiemarkt en aan de andere kant door het ontbreken van grote sportevenementen. 'De Ster heeft het net wat beter gedaan dan het gemiddelde in de markt', zegt -directeur Arian Buurman.

related partner content for mobile comes here

In 2007 verdiende de Ster 192 miljoen euro. Dit jaar moet geprofiteerd kunnen worden van de Winterspelen in Vancouver en met name het WK voetbal in Zuid-Afrika. Buurman is daar positief over. 'We zien al veel inhaakadvertenties. Tegelijkertijd merk je dat adverteerders nog steeds voorzichtig zijn. Onderhandelingen duren langer, beslissingen worden later genomen.'

Buurman verwacht niet dat de Ster in 2010 een hogere omzet zal halen dan recordjaar 2008.

Bron: NRC Handelsblad

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in