Overslaan en naar de inhoud gaan

Flens creatief directeur Talpa Producties

Debora Flens wordt per 1 juli creatief directeur van Talpa Producties. Ze keert daarmee na een aantal jaren terug bij het mediabedrijf.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Flens gaat naast zakelijk directeur Mark de Vink, die de dagelijkse operationele leiding heeft, haar aandacht richten op de inhoudelijke en creatieve kant van de programma’s die binnen het bedrijf worden geproduceerd.

related partner content for mobile comes here

Flens begon haar carrière in 1991 bij het toenmalige John de Mol Produkties en werkte later bij Endemol Nederland en Talpa Producties. Ze werkte mee aan succesformats als ‘All You Need is Love’ tot ‘Big Brother’ en van ‘De Staatsloterij Show’ tot ‘De Gouden Kooi’ en ‘De Frogers effe geen cent te makken’. Het afgelopen jaar was ze actief voor producent Eyeworks, was zij medeverantwoordelijk voor de tv-actie ten bate van de slachtoffers van de aardbeving in Haiti.

De benoeming van Debora Flens volgt een maand na de benoeming van Patrick Scholtze tot creatief directeur van Media Holding. In samenwerking met John de Mol richt Scholtze zich bij Talpa vooral op de internationale formatontwikkeling. Met het aantrekken van Debora Flens en Patrick Scholtze zet Talpa nog nadrukkelijker in op het belang van creativiteit in het productieproces.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in