Flens creatief directeur Talpa Producties


Flens gaat naast zakelijk directeur Mark de Vink, die de dagelijkse operationele leiding heeft, haar aandacht richten op de inhoudelijke en creatieve kant van de programma’s die binnen het bedrijf worden geproduceerd.
Flens begon haar carrière in 1991 bij het toenmalige John de Mol Produkties en werkte later bij Endemol Nederland en Talpa Producties. Ze werkte mee aan succesformats als ‘All You Need is Love’ tot ‘Big Brother’ en van ‘De Staatsloterij Show’ tot ‘De Gouden Kooi’ en ‘De Frogers effe geen cent te makken’. Het afgelopen jaar was ze actief voor producent Eyeworks, was zij medeverantwoordelijk voor de tv-actie ten bate van de slachtoffers van de aardbeving in Haiti.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe benoeming van Debora Flens volgt een maand na de benoeming van Patrick Scholtze tot creatief directeur van Talpa Media Holding. In samenwerking met John de Mol richt Scholtze zich bij Talpa vooral op de internationale formatontwikkeling. Met het aantrekken van Debora Flens en Patrick Scholtze zet Talpa nog nadrukkelijker in op het belang van creativiteit in het productieproces.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid