Overslaan en naar de inhoud gaan

Spaarprogramma FrieslandCampina uitgebreid

Het loyalty-programma voor consumenten van FrieslandCampina, Eurosparen, wordt een jaar na lancering gebruikt voor zeven merken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eurosparen is aanwezig op ruim 200 productverpakkingen en wordt gebruikt door 800.000 consumenten. Het assortiment in de online spaarshop is divers en FrieslandCampina denkt dat de groei van het spaarprogramma te danken is aan de laagdrempelige gebruiksvriendelijke opzet.

related partner content for mobile comes here

Partnerships
‘De Eurospaarders zijn erg actief’, aldus Consumer Relationship Management Marketeer Luc Wong-Lun-Hing. ‘De mobiel is nu al goed voor 40 à 50% van het verkeer.’ De aanwezigheid van het programma op ruim 200 productverpakkingen zorgt ervoor dat de consument op verschillende plekken in de supermarkt in aanraking komt met Eurosparen. Consumenten kunnen zich aanmelden via de website van Campina, Optimel, Appelsientje, Milner, Chocomel, Boer en Land en Botergoud. Eurosparen heeft het aantal partnerships uitgebreid.

Vanaf begin april gaan er twee grote campagnes van start om Eurosparen meer onder de aandacht te brengen bij de consument. Consumenten kunnen met kortingen naar attractie- en dierenparken. Daarnaast zal Eurosparen starten met korting op tickets van festivals zoals de Zwarte Cross. Om in te spelen op de trend rond de consumptie van koude Chocomel-producten lanceert het merk een campagne rondom festival-bezoek.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in