Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN ontvangt gouden Privacy Waarborg certificering

KPN heeft de Security Check van het Privacy Waarborg van DDMA doorlopen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

KPN heeft als eerste telecomprovider de Security Check van het Privacy Waarborg doorlopen.

related partner content for mobile comes here

Reclame
Met het gouden keurmerk kunnen consumenten op de websites en bij reclame-uitingen zien of bedrijven persoonsgegevens zorgvuldig en veilig gebruiken voor reclamedoeleinden.

DDMA
De check is volgens DDMA-voorzitter Henry Meijdam bedoeld als bewustwordingsinstrument. Het Privacy Waarborg is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor marketing. Het Privacy Waarborg ziet toe op eerlijk en zorgvuldig gebruik van consumentendata voor reclame en profileren.

Bewaartermijnen
De Security Check controleert hoe databeveiliging is ingericht op organisatorisch en technisch niveau. Dit wordt geanalyseerd met een aantal key-indicatoren als good governance, data-entry, toegangsbeveiliging en bewaartermijnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in