Sp!ts op schermen metro Rotterdam
Daarvoor is Sp!ts een samenwerkingsverband aangegaan met het Rotterdamse City Media dat tot nu toe het nieuws heeft verzorgd in de metro. De Rotterdamse reiziger krijgt het nieuws van Sp!ts volgens hoofdredacteur Willem Schouten 'op een moderne en eigentijdse manier gepresenteerd'. De makers hebben zich daarbij onder andere laten inspireren door de digitale media in de metro van de Duitse metropool Berlijn.
Schouten: 'De digitale schermen in Rotterdam maken ons medium nog zichtbaarder en relevanter. En dat zelfs 24 uur per dag, zeven dagen per week. Dit is wat ons betreft de standaard van
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huiseen goed mediakanaal in Nederland. Rotterdam is daarmee de ideale springplank om ons bereik snel verder te vergroten.'
Hoofdredacteur van City Media Oscar Steens zegt dat de samenwerking 'de reikwijdte van beide organisaties vergroot'. 'We willen natuurlijk snel over heel Nederland uitrollen. Dit is de ultieme synergie tussen print en digitaal. Er liggen talloze plannen op de tekentafel.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid