Overslaan en naar de inhoud gaan

Sloggi 'herlanceert' billboards rond EK Voetbal

Sloggi luistert het EK Voetbal op met een tijdelijke herintroductie van de spraakmakende billboard-traditie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de nieuwe serie EK Billboards zijn de Sloggi modellen te zien in de kleuren van de landen waartegen Oranje het opneemt in de poulefase: Portugal, eeuwige rivaal Duitsland en Denemarken. Gedurende het verdere verloop van het toernooi zullen nieuwe varianten verschijnen. De fotoshoots voor de billbards die verschijnen als Oranje de poulefase doorkomt, zijn al gedaan.

related partner content for mobile comes here

Woordvoerder Monica van Alewijn merkt op dat het hier om een tijdelijke herintroductie gaat van de spraakmakende billboard-traditie. Eigenlijk was Sloggi gestopt met de billboards. De laatste campagne dateert van twee jaar geleden en die was ter gelegenheid van de Tour de France. 'Helaas is Sloggi daarna gestopt met de billboards. Na een strategische koerswijziging is toen besloten om met het merk meer in te zetten op draagcomfort en af te stappen van het brutale. Het EK Voetbal vormde naar de mening van Sloggi Nederland echter een kans die te mooi was om te laten lopen.'

Of de nieuwe serie billboards ook in het straatbeeld te zien zullen zijn, valt overigens nog te bezien. De uitingen zijn in eerste instantie bedoeld om via elektronische weg te worden verspreid. Ze zijn te downloaden als screensaver en e-card op .
Mocht het succes van de campagne daar aanleiding toe geven, dan is er volgens Alewijn wel een mogelijkheid dat er alsnog ruimte wordt ingekocht voor outdoor of print.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in