Sloggi 'herlanceert' billboards rond EK Voetbal
In de nieuwe serie EK Billboards zijn de Sloggi modellen te zien in de kleuren van de landen waartegen Oranje het opneemt in de poulefase: Portugal, eeuwige rivaal Duitsland en Denemarken. Gedurende het verdere verloop van het toernooi zullen nieuwe varianten verschijnen. De fotoshoots voor de billbards die verschijnen als Oranje de poulefase doorkomt, zijn al gedaan.
Woordvoerder Monica van Alewijn merkt op dat het hier om een tijdelijke herintroductie gaat van de spraakmakende billboard-traditie. Eigenlijk was Sloggi gestopt met de billboards. De laatste campagne dateert van twee jaar geleden en die was ter gelegenheid van de Tour de France. 'Helaas is Sloggi daarna gestopt met de billboards. Na een strategische koerswijziging is toen besloten om met het merk meer in te zetten op draagcomfort en af te stappen van het brutale. Het EK Voetbal vormde naar de mening van Sloggi Nederland echter een kans die te mooi was om te laten lopen.'
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
Of de nieuwe serie billboards ook in het straatbeeld te zien zullen zijn, valt overigens nog te bezien. De uitingen zijn in eerste instantie bedoeld om via elektronische weg te worden verspreid. Ze zijn te downloaden als screensaver en e-card op www.sloggi.nl.
Mocht het succes van de campagne daar aanleiding toe geven, dan is er volgens Alewijn wel een mogelijkheid dat er alsnog ruimte wordt ingekocht voor outdoor of print.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid