Schikking in reclameruzie Pearle en Specsavers
Optiekketens Pearle en Specsavers hebben een schikking getroffen over een ruzie over vermeende misleiding in reclames.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Pearle zou bij aanbieding van monturen voor 1 euro niet vermelden dat er glazen van 150 euro per stuk bij moeten worden gekocht. Dat was tegen het zere been van concurrent Specsavers, die daarop bij de rechtbank in Haarlem een kort geding aanspande.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens Specsavers gaat die nu niet door omdat de zaak inmiddels 'naar volle tevredenheid van beide partijen is opgelost'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid