Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking Sanoma Media en VeilingActies

Sanoma Media is een strategische samenwerking aangegaan met VeilingActies.nl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sanoma meldt groeikansen te zien in deze vorm van e-commerce. ' is met zijn brede aanbod en speedveilingen voor ons een interessante partner', zegt Sander ten Dam, Performanced Based Director bij Sanoma Media.

related partner content for mobile comes here

Ten Dam ziet kansen in het domein van dagaanbiedingen en veilingacties. 'Het is een leuke, game-achtige manier voor consumenten om producten voor een scherpe prijs aan te schaffen. Veilingacties.nl heeft een zeer gebruiksvriendelijke site neergezet, met een breed aanbod van producten en diensten. Inclusief een nieuw speedveilingconcept dat regelmatig wordt gehouden tussen 12 en 14 uur 's middags. In korte tijd heeft Veilingacties.nl een groot bestand tevreden klanten opgebouwd, maar er is behoefte aan meer bekendheid en meer verkeer.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in