Overslaan en naar de inhoud gaan

Opvallers: drie nominaties DFMA Awards

Opvallers is drie keer genomineerd voor de DFMA Awards.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het promotiebureau uit Deurne is genomineerd in alle drie categorieën waarin dit jaar prijzen zijn te vergeven, te weten: creativiteit, effectiviteit en innovatie. In de laatste categorie is Opvallers gelijk de enige genomineerde. Ook Young Perfect Promotions komt goed voor de dag met twee nominaties. De overige genomineerden zijn Promotional Solutions en Boost Group.

related partner content for mobile comes here

De DFMA Awards zijn in het leven geroepen om het vakgebied Fieldmarketing meer bekendheid te geven. De vakjury bestaat dit jaar uit Robert Essenstam (Essenstam Strategie & Denkwerk), Edwin Blom (Grolsch), Wil de Koning (Beiersdorf) en Rob Beemster (Adformatie). Tijdens de uitreiking op 29 november in Burgers’ Zoo te Arnhem presenteren de genomineerden hun case(s) aan het publiek en de jury.

categorie Effectiviteit

Opvallers - Bavaria 0,0% Wit
Promotional Solutions - Nescafé wet sampling
Young Perfect Promotions - Friesche Vlag Melkschuim

categorie Creativiteit

Boost Group – Danone Activia Verwenmoment
Opvallers - Bavaria Events 2011
Young Perfect Promotions - Proefkiosk AH XL & Danone

categorie Innovatie

Opvallers - Van Gansewinkel Walking Bins

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in