Calvé heeft meest irritante radiocommercial
Zo'n 30.000 luisteraars brachten hun stem uit. Calvé kreeg 28 procent van de stemmen en 'won' daarmee het Houten Reclameblok. In de commercial geeft een jochie commentaar na afloop van een voetbalwedstrijd. De tweede plaats was voor Plus supermarkt.
Femke Dekker van Calvé liet tijdens de Coen en Sander Show op 3FM een reactie achter: ‘Jammer dat we deze prijs hebben gewonnen. Gouden Loeki’s zijn leuker om te winnen. Volgens ons is de actie in ieder geval een mooie actie, waarbij kinderen met hun voetbalhelden kunnen gaan voetballen. Maar we hadden liever gehad dat iedereen de reclame erg leuk had gevonden.'
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMet het Houten Reclameblok willen Coen en Sander adverteerders letterlijk voor het blok zetten en hen aansporen de kwaliteit van radiocommercials te verbeteren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid