Overslaan en naar de inhoud gaan

Calvé heeft meest irritante radiocommercial

De radioreclame van Calvé is uitgeroepen tot meest irritante radioreclame van 2011. De verkiezing was georganiseerd door De Coen en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo'n 30.000 luisteraars brachten hun stem uit. Calvé kreeg 28 procent van de stemmen en 'won' daarmee het Houten Reclameblok. In de commercial geeft een jochie commentaar na afloop van een voetbalwedstrijd. De tweede plaats was voor Plus supermarkt.

related partner content for mobile comes here

Femke Dekker van Calvé liet tijdens de Coen en Sander Show op 3FM een reactie achter: ‘Jammer dat we deze prijs hebben gewonnen. Gouden Loeki’s zijn leuker om te winnen. Volgens ons is de actie in ieder geval een mooie actie, waarbij kinderen met hun voetbalhelden kunnen gaan voetballen. Maar we hadden liever gehad dat iedereen de reclame erg leuk had gevonden.'

Met het Houten Reclameblok willen Coen en Sander adverteerders letterlijk voor het blok zetten en hen aansporen de kwaliteit van radiocommercials te verbeteren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in