Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma zet zinnen op Radio 538

‘Dan zijn we écht een multimediaal bedrijf.’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sanoma Media streeft een geheel of gedeeltelijke overname van Radio 538 na. Dat zeggen Michiel Buitelaar, COO van Sanoma Media en Dolly van den Akker, director communcatie van Sanoma Media, in een interview in Adformatie van vrijdag 11 november. Een alternatief voor overname is een samenwerking met de radiozender.

related partner content for mobile comes here

Van den Akker maakt er geen geheim van dat Sanoma op Radio 538 aast. Ten onrechte leeft volgens haar nu het idee in de markt dat de meest populaire zender in de boedel van SBS Nederland zat, maar niets is minder waar. ‘Het is nu nog eigendom van RTL en gaat straks naar Talpa. Wij partneren weliswaar met Talpa, maar wij zouden radio heel graag willen toevoegen aan ons portfolio, want dan zijn we écht een multimediaal bedrijf. Wij moeten onderhandelen met Talpa.’

Op 30 november spreekt Michiel Buitelaar op AdfoToday, het congres van Adformatie. Daar spreekt hij over ‘de iPad en de adverteerder’. Buitelaar: ‘Ik wil aan de hand van de ervaringen van Sanoma Media een beeld geven van wat je er morgen en overmorgen mee kan doen. En dat is inclusief miskleunen, uitglijders, en andere bananenschillen.’ Het complete programma van het congres is te vinden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in