Sanoma zet zinnen op Radio 538


Sanoma Media streeft een geheel of gedeeltelijke overname van Radio 538 na. Dat zeggen Michiel Buitelaar, COO van Sanoma Media en Dolly van den Akker, director communcatie van Sanoma Media, in een interview in Adformatie van vrijdag 11 november. Een alternatief voor overname is een samenwerking met de radiozender.
Van den Akker maakt er geen geheim van dat Sanoma op Radio 538 aast. Ten onrechte leeft volgens haar nu het idee in de markt dat de meest populaire zender in de boedel van SBS Nederland zat, maar niets is minder waar. ‘Het is nu nog eigendom van RTL en gaat straks naar Talpa. Wij partneren weliswaar met Talpa, maar wij zouden radio heel graag willen toevoegen aan ons portfolio, want dan zijn we écht een multimediaal bedrijf. Wij moeten onderhandelen met Talpa.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp 30 november spreekt Michiel Buitelaar op AdfoToday, het congres van Adformatie. Daar spreekt hij over ‘de iPad en de adverteerder’. Buitelaar: ‘Ik wil aan de hand van de ervaringen van Sanoma Media een beeld geven van wat je er morgen en overmorgen mee kan doen. En dat is inclusief miskleunen, uitglijders, en andere bananenschillen.’ Het complete programma van het congres is hier te vinden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid