Google 2x in prijzen bij Tomorrow Awards


Tijdens de allereerste fysieke uitreiking/conferentie van de Tomorrow Awards werden prijzen uitgereikt aan creatieve cases die technologische grenzen verleggen. De prijzen zijn een initiatief van Ignacio Oreamuno, ook oprichter van ihaveanidea.com. De volgende vijf cases kregen een award:
Project: Skype in the Classroom
Agency: Made by Many (UK)
Skype in the classroom bracht technologie in het klaslokaal bij 17.000 leraren waardoor educatie tot leven komt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Project: Halo Reach
Agency: AKQA (USA)
Om de launch van Halo Reach te vieren, creëerde Xbox een collaboratieve kunstinstallatie.
Project: What Do You Love
Agency: Big Spaceship / Google Creative Lab (USA)
'What Do You Love?' leert gebruikers iets nieuws over hun favoriete dingen, terwijl ze Google-diensten gebruiken.
Project: HypoSurface
Agency: Mark Goulthorpe (inventor) USA
HypoSurface is een dynamische display, een letterlijk bewegend scherm.
Project: Les Paul Google Doodle
Agency: Google Doodle Team & Google Creative Lab (USA)
De Les Paul Doodle is een functionaliteit waarmee muziek kan worden gedeeld. Direct na de lancering was het de populairste Doodle.
Lemz was als enige Nederlandse bureau genomineerd voor de Tomorrow Awards, maar viel niet in de prijzen. In de jury zaten: Robert Wong (Google), Andreas Ullenius (Åkestam.Holst), Michael Lebowitz (Big Spaceship), Masako Okamura (Dentsu), PJ Pereira (Pereira & O'Dell), Sergio Mugnaini, Steve Mykolyn (Taxi).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid