Overslaan en naar de inhoud gaan

Google 2x in prijzen bij Tomorrow Awards

Google is twee keer in de prijzen gevallen bij de Tomorrow Awards die vandaag in Pakhuis de Zwijger werden uitgereikt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens de allereerste fysieke uitreiking/conferentie van de Tomorrow Awards werden prijzen uitgereikt aan creatieve cases die technologische grenzen verleggen. De prijzen zijn een initiatief van Ignacio Oreamuno, ook oprichter van ihaveanidea.com. De volgende vijf cases kregen een award:

related partner content for mobile comes here


Agency: Made by Many (UK)
Skype in the classroom bracht technologie in het klaslokaal bij 17.000 leraren waardoor educatie tot leven komt.


Agency: AKQA (USA)
Om de launch van Halo Reach te vieren, creëerde Xbox een collaboratieve kunstinstallatie.


Agency: Big Spaceship / Google Creative Lab (USA)
'What Do You Love?' leert gebruikers iets nieuws over hun favoriete dingen, terwijl ze Google-diensten gebruiken.


Agency: Mark Goulthorpe (inventor) USA
HypoSurface is een dynamische display, een letterlijk bewegend scherm.


Agency: Google Doodle Team & Google Creative Lab (USA)
De Les Paul Doodle is een functionaliteit waarmee muziek kan worden gedeeld. Direct na de lancering was het de populairste Doodle.

Lemz was als enige Nederlandse bureau genomineerd voor de Tomorrow Awards, maar viel niet in de prijzen. In de jury zaten: Robert Wong (Google), Andreas Ullenius (Åkestam.Holst), Michael Lebowitz (Big Spaceship), Masako Okamura (Dentsu), PJ Pereira (Pereira & O'Dell), Sergio Mugnaini, Steve Mykolyn (Taxi).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in