SBS6 en publieke zenders scoren met voetbal
De publieke omroepen behaalden in week 21 een gezamenlijk marktaandeel van 37 procent, 2 procent minder dan de week ervoor. De commerciële…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Met name SBS6 deed het uitstekend met 15 procent marktaandeel, vier meer dan in week 20. De spannende bekerfinale PSV-Twente droeg daar aan bij, met 2,190 miljoen kijkers. De SBS-zenders kwamen samen uit op 24 procent, waarbij Net5 5 procent en V8 (opnieuw) 4 procent scoorden. HMG-zenders RTL4, RTL 5 en Yorin behaalden respectievelijk 15, 4 en 6 procent. Het zondagse Journaal van 20.00 uur breekt niet met de traditie en was weer het best bekeken programma van de week: 2,895 miljoen kijkers. Studio Sport op zondag met de ontknoping in de KPN Eredivisie volgt met 2,4 miljoen kijkers, nummer 3 is de Champions League-finale met 2,2 miljoen kijkers. De cijfers zijn afkomstig van het Intomart CKO.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid