CRM-markt moet doorzichtiger
De CRM-markt is ‘rommelig en ondoorzichtig’, en daarom zijn Cambridge University, International Data Corporation (IDC) en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Management en directie van organisaties zijn op zoek naar toegepaste informatie maar ehbben steeds minder tijd om alle relevante publicaties door te nemen. De afdeling Research van Cambridge University wil gangbare opvattingen ter discussie stellen, kennis vergroten en nieuwe methoden en theorieën ontwikkelen om het succes van bedrijven te verbeteren. Het onderzoek zal ingaan op het anticiperen op klantgedrag, het overtreffen van de verwachtingen van de klant en het verhogen van klantenbinding en winst.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het eerste IDC White Paper is inmiddels gepubliceerd; maandelijks zal een nieuwe uitgave verschijnen. Kijk ook op: www.remedy.com
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid