Overslaan en naar de inhoud gaan

CRM-markt moet doorzichtiger

De CRM-markt is ‘rommelig en ondoorzichtig’, en daarom zijn Cambridge University, International Data Corporation (IDC) en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Management en directie van organisaties zijn op zoek naar toegepaste informatie maar ehbben steeds minder tijd om alle relevante publicaties door te nemen. De afdeling Research van Cambridge University wil gangbare opvattingen ter discussie stellen, kennis vergroten en nieuwe methoden en theorieën ontwikkelen om het succes van bedrijven te verbeteren. Het onderzoek zal ingaan op het anticiperen op klantgedrag, het overtreffen van de verwachtingen van de klant en het verhogen van klantenbinding en winst.

related partner content for mobile comes here

Het eerste IDC White Paper is inmiddels gepubliceerd; maandelijks zal een nieuwe uitgave verschijnen. Kijk ook op:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in