Overslaan en naar de inhoud gaan

Rommelige winkels en marketeers zonder enig besef van schoonheid...

Kreeg een mailtje van Mariette Sedee met een heuse hartekreet:
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Beste molblog en vooral beste marketeers,

related partner content for mobile comes here

Ik heb een vraag.

De manier waarop grote winkelketens zich presenteren (AH, Kruidvat, Action, Scapino, Dirk vd Broek, Blokker etc.) met dichtgeplakte etalages, grote dozen langs de ramen, lelijke en schreeuwende kleuren, overal een troep, die het liefst buiten wordt uitgestald, zorgt voor verloedering van de openbare ruimte en vertelt de klant:

'wij willen je geld, dus kom kopen maar verder kan ons je leefomgeving niet schelen.'

Ik begrijp best dat men winst wil behalen maar ik vind dat men de morele plicht heeft om de openbare ruimte zo mede in te richten dat het fijn is voor mensen om er te wandelen en te verblijven.

Vraag; wie zijn die marketeers zonder enig besef van 'schoonheid' met een absoluut dedain voor het winkelend publiek en de inwoners van de gemeente waar de filialen zijn gevestigd?

vriendelijk groet,

Mariette Sedee

Ja, geef daar maar eens antwoord op...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in