Overslaan en naar de inhoud gaan

RepsOnline voor online content- en reputatiemanagement

Onder de naam RepsOnline hebben enkele communicatieprofessionals de krachten gebundeld in een nieuw concept op het gebied van online…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bedrijf gaat zich bezighouden met het onderhouden van de content op websites en intranetten en het verzorgen van online PR voor merken en organisaties. Met deze combinatie van diensten is RepsOnline naar eigen zeggen vooralsnog een unieke aanbieder op de Nederlandse markt.

related partner content for mobile comes here

Volgens Ralph Sturm van hebben bedrijven en andere organisaties in toenemende behoefte aan een externe partij die op een professionele manier werk maakt van diverse vormen van online communicatie: “Internet wordt nog steeds belangrijker als informatiebron en communicatiekanaal. Maar om allerlei redenen zien veel organisaties geen kans de informatie op hun website actueel en aantrekkelijk te houden. En dat terwijl de website voor hun doelgroepen vaak de eerste kennismaking is. Verder schuilen er voor het imago van een organisatie de nodige gevaren in de vele blogs en andere sites waar iedereen ongezouten kritiek kan spuien.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in