Overslaan en naar de inhoud gaan

Reizen en vakanties snelst groeiende internetmarkt

Reizen en vakanties vormen de snelst groeiende internetmarkt, zo blijkt uit onderzoek door Interview/NSS in opdracht van TravelPlanet.nl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van de reizigers boekt nu 7 procent via internet, maar er wordt in de komende jaren een groei naar 40 procent verwacht. Jongeren in de leeftijd van vijftien tot 24 jaar zijn minder bereid om reizen en vakanties via internet te boeken (27 procent) dan mensen in de leeftijd van 35 tot 49 jaar (47 procent). Boven de vijftig jaar neemt de interesse sterk af. De reiziger boekt het vaakst via een reisbureau (67 procent), gevolgd door de touroperator (14 procent) en de accommodatie (13 procent). Mensen die vaak reizen, hebben de meeste belangstelling voor een zogeheten reisportal op internet, vooral om specifieke informatie over een bepaalde reis of bestemming te zoeken.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in