‘Publieke omroep en uitgevers moeten samenwerken’
De publieke omroep moet aansluiting zoeken bij de uitgeverswereld.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat schrijft NOS-correspondent Charles Groenhuijsen in zijn nieuwe boek ‘De slag om het nieuws’. Groenhuijsen is van mening dat krantenbedrijven en omroepen kansloos zijn in het internettijdperk, tenzij zij gebruik gaan maken van elkaars kennis en producten. De mening is overigens niet nieuw. In de jaren tachtig werden al eens pogingen ondernomen om enkele publieke zenders en uitgevers aan elkaar te verbinden. Dat mislukte toen. Het boek van de journalist is een vervolg op een congres dat de NPS onlangs onder dezelfde naam organiseerde.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid