Coca-Cola gaat in zuivel
Coca-Cola heeft bekend gemaakt naast frisdranken ook melkproducten te willen gaan verkopen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De grootste frisdrankenleverancier mikt op kinderen onder de 12 jaar en zal later dit jaar een aantal melkproducten testen, aldus het NRC Handelsblad. Sinds enkele jaren vindt er een verschuiving naar gezondere drankjes plaats, waar Coca-Cola met het sappenmark Minute Maid al in mee ging. Met een melkproduct wil Coca-Cola de veranderende vraag van de consument volgen en het initiatief wordt ook gezien als een inhaalslag op de drankenmarkt. Bovendien is in de melkproductensector geen uitgesproken merk actief en dat gat wil Coca-Cola nu opvullen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid