Overslaan en naar de inhoud gaan

Al Ries over e-branding.

"Ik zie internet als een retail-revolutie. De laatste retail-revolutie was die van de zelfbediening, waarbij kostenvermindering het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ries vindt internet een zeer ingrijpende verandering, die businessprocessen volledig op hun kop zet. "Daarom ben ik ervan overtuigd dat diegene die de implicaties van internet op businessniveau goed kunnen inschatten en daar ook naar handelen de uiteindelijke overwinnaars zullen zijn. In feite is mijn credo voor een ieder die zich op internet begeeft, dus ook de bricks and mortar-bedrijven: begin met een blanco vel papier en ontwerp iets dat het beste werkt op dat hele bijzondere, specifieke medium internet.'

related partner content for mobile comes here

Ries wijst er op dat de succesvolste online boekhandel Amazon.com is en niet Barnes & Noble. Zo is ook de succesvolste veilingsite niet door Sotheby's of Christie's opgezet, maar door E-bay. "Wil je een leider worden op internet, dan kun je beter from scratch beginnen, door het ontwikkelen van een nieuwe strategie en het je eigen maken van een nieuwe manier van zaken doen."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in