Overslaan en naar de inhoud gaan

Radio en muziekdownloads op je mobiel

Amerikaanse jongeren zien wel iets in commercial-loze radio op de mobiele telefoon. Daarnaast willen ze ook graag draadloos muziek kunnen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Amerikaanse jongeren zien wel iets in commercial-loze radio op de mobiele telefoon. Daarnaast willen ze ook graag draadloos muziek kunnen downloaden op hun gsm. Dit volgens de in New York.

related partner content for mobile comes here

Het bureau wilde weten wat nu eigenlijk de vraag was naar bepaalde draadloze diensten op de mobiele telefoon en ondervroeg 1000 jongeren met een geavanceerd mobieltje. 40 procent blijkt geïnteresseerd in commercial-loze radiodiensten op de mobiel, 35 procent in draadloos muziek downloaden.

Aan de andere kant kiezen veel jongeren weer eerder voor een gratis videodownloaddienst voorzien van reclame (40 procent), dan voor een videodienst zonder reclame, maar mét abonnement, zoals telecomprovider Verizon Wireless aanbiedt.
Minder dan 20 procent antwoordt bevestigend op de vraag of ze een maandelijks bedrag willen betalen van 4 dollar, of 30 cent per clip. Verizon laat zijn abonnees op dit moment maandelijks maar liefst 15 euro betalen voor de videodienst. Concurrent Sprint rekent eenzelfde bedrag.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in