Overslaan en naar de inhoud gaan

SNS Bank in kleding

SNS Bank heeft een eigen kledinglijn, genaamd 'Scope'. Deze wordt verkocht via de site caleidoshop.nl, die deze week live is gegaan. Een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft een eigen kledinglijn, genaamd 'Scope'. Deze wordt verkocht via de site , die deze week live is gegaan. Een deel van de opbrengst van de kleding gaat naar de . Zoals naam van website en kledinglijn al suggereren, is in alle kleding 'subtiel' het SNS logo verwerkt.

related partner content for mobile comes here

De Bart Foundation (opgericht door de overleden Bart de Graaff) steunt jongeren met een ziekte of handicap die hun ambities waar willen maken. Volgens SNS past dat precies bij de bank, die ook zelfredzaamheid wil stimuleren. De Scopelijn bestond al een tijdje, maar werd tot nu toe alleen intern gecommuniceerd, naar personeel en klanten. Hoe de consument bereikt moet worden is, volgens perswoordvoerder Colette van den Elshout van SNS, 'nog niet uitgekristalliseerd'.
De doelgroep is ook niet heel precies vastgesteld, het is 'de SNS doelgroep, zelfstandige mensen die graag zelf de touwtjes in handen hebben', aldus Van den Elshout. Wel is de kleding vrij trendy, dus het zal vooral jongeren aanspreken.
Kleding en bankzaken, het lijkt wat vergezocht, maar dat past nou juist bij SNS, volgens Van den Elshout. 'Wij doen dingen anders dan andere banken, wij willen het merk juist op een andere manier laden, niet alleen via de traditionele media. Het sluit aan bij onze pay off: "Zo kan het ook".'
Voor ontwerp en productie van de kleding werkt SNS Bank samen met , een bedrijf dat tot nu toe bedrijfskleding maakte. Score is hun eerste consumentenmerk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in