Overslaan en naar de inhoud gaan

Internet ten koste van tv-budget

Steeds meer op dat Amerikaanse adverteerders kiezen voor Internet boven TV. Grote adverteerders kunnen niet meer om het veranderende gedrag…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Steeds meer op dat Amerikaanse adverteerders kiezen voor Internet boven TV. Grote adverteerders kunnen niet meer om het veranderende gedrag van consumenten heen, meldt . Commercials van Landrover, het Amerikaanse leger en de kantoorvakhandel Staples worden nog slechts op internet vertoond.

related partner content for mobile comes here

Binnen reclamebudgetten is een verschuiving gaande waarbij het web steeds vaker de voorkeur krijgt boven de televisie', aldus Wenda Harris Millard, hoofd sales van Yahoo. Internet advertising (stijging 33% naar $9,5 miljard) wordt een serieuze bedreiging voor televisie, met een omzet van $30 miljard.

Hoeveel procent van het marketingbudget wordt er in uw organisatie aan Internet advertising besteed?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in