Overslaan en naar de inhoud gaan

Ford geeft klanten invloed via Internet

Ford laat zien dat haar klanten belangrijk zijn. In september (voor 2006) zal zij een nieuw model lanceren, de nieuwe Fusion. En tot die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ford laat zien dat haar klanten belangrijk zijn.
In september (voor 2006) zal zij een nieuw model
lanceren, de . En tot die tijd kunnen klanten van Ford over aanpassingen aan het nieuwe model. De invloed gaat over de definitieve verkoopprijs en de verschillende accessoires-pakketten van de nieuwe Ford.
Doelgroep is de huidige Ford Focus rijders die zich konden registeren om mee te doen aan dit experiment.

related partner content for mobile comes here

En het heeft al geresulteerd in aanpassingen aan de auto op het gebied van bijvoorbeeld stoelverwarming.
Inmiddels hebben 20.000 mensen hun contactgevens op de site achtergelaten.

Het idee werd in het verleden al eerder toegepast door auto fabrikanten, maar nog niet op zo'n grote schaal. Ik ben er van overtuigd dat we dit op veel grotere schaal gaan zien in de auto industrie!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in