Overslaan en naar de inhoud gaan

Meerdere bureaus in pitch Omo

Unilever wil een derde en mogelijk een vierde reclamebureau toevoegen in een wereldwijde review voor zijn wasmiddelproduct Omo.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om een account dat zeker 250 miljoen dollar waard is. Interpublic Group's Lowe en WPP Group’s JWT doen in ieder geval mee aan de review, meldt Adweek. Beide bureaus werken al voor het merk in verschillende regio’s.Volgende week wordt de definitieve shortlist bekend.

related partner content for mobile comes here

Het wasmiddel komt onder verschillende namen op de markt. In Groot-Brittannië heet het Persil, in delen van Europa Skip. In Nederland heet het (gewoon) Omo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in