Publieke zenders in week 46 op 31,3 pct
De publieke zenders behaalden in week 46 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 31,3 pct.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 28,8 en de SBS zenders 15,2 pct. In het avondtijdvak was RTL weer groter dan de publieke omroep met 33,8 pct tegen 32,7 pct. SBS had 18,4 pct. RTL4 was marktleider in het avondtijdvak met 20,2 pct, Nederland 1 had 19,7 pct en SBS6 8,6 pct. In week 46 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 205 minuten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Voice of Holland The Battle was met 3.390.000 kijkers weer het best bekeken programma. Studio Sport Eredivisie op zondag had bijna 3 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid