Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Marketeers dóen te weinig’

Marketeers moeten meer lef tonen. Dat zegt ‘coming man’ Robert Bernink, marketing directeur bij Q-Music.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er wordt te weinig gedáán. Dat zegt Robert Bernink, marketing directeur bij Q-Music, in een interview in Adformatie van deze week. Bernink benadrukt het belang van executie ten opzichte van ‘het idee’. Bernink: ‘Een matig idee dat top is uitgevoerd, is altijd nog okay. Executie is altijd al de helft.’ Bernink pleit voor meer lef: ‘Iets voor elkaar krijgen, daar heb je lef voor nodig.’

related partner content for mobile comes here

Bernink is de eerste geïnterviewde in de hernieuwde rubriek ‘Zakelijk Eten’ (vroeger in Adformatie verzorgd door Harold Hamersma). Voor de rubriek wordt aan topmensen van nu gevraagd om een kandidaat aan te wijzen die zij zien als een belofte voor de toekomst. Frank Weijers, chairman van Unilever Benelux, (start in het marketingvak: 1987), wees Robert Bernink aan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in