Overslaan en naar de inhoud gaan

Publicis: meeste new business eerste kwartaal

Publicis Groupe heeft netto de meeste new business binnengehaald in het eerste kwartaal van dit jaar. Volgens Bear Stearns gaat het om 618…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Bear Stearns won de Franse communicatiegroep 643 miljoen en verloor het 25 miljoen. Volgens Lehman was dat 790 miljoen tegenover -60 miljoen. Dat is 1,5 procent winst in vergelijking met dezelfde periode een jaar eerder.
In de Bear Stearns-lijst behaalde Omnicom 859 miljoen aan new business en verloor het 361 miljoen. Daarmee komt Omnicom uit op 498 miljoen. WPP komt uit op 224 miljoen (+524 en ‒300). Tegenover de +722 miljoen bij Interpublic, staat een verlies van 410 miljoen (=312 miljoen). Bij Havas is dat +230 en ‒437, waarmee de Franse groep in de min komt: -215 miljoen.

related partner content for mobile comes here

In het rapport van Lehman behaalt Omnicom 946 miljoen aan new business en verliest het 428 miljoen. Netto komt Omnicom dan uit op 518 miljoen dollar. WPP (inclusief Grey) scoort 553 tegenover een verlies van 362 (=191 miljoen). De new business winst bij Interpublic wordt bijna tenietgedaan door het verlies (+735 tegen ‒696). Interpublic houdt dan 38 miljoen over. Havas komt ook in het Lehman-rapport op verlies: +371 tegen ‒440 is ‒69 miljoen dollar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in