Overslaan en naar de inhoud gaan

Prijs Hallo-studenten bij D&AD Student Awards

Roger Matena en Tine Bongaerts van Hallo academie voor toegepaste creativiteit, hebben een commendation en de tweede prijs gewonnen bij de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Matena kreeg de prijs voor een campagne concept voor Adidas, Bongaerts voor een viral voor Lucky Voice. De Global Student Awards zijn een jaarlijks terugkerend fenomeen van de D&AD, UK. Dit jaar werden ze op 29 juni uitgereikt.

related partner content for mobile comes here

Studenten van over de hele wereld kunnen kiezen uit 25 briefings om uit te werken. Van deze 25 waren er tien specifieke communicatiebriefings en de overige meer geënt op onder andere brand Identity, grafische vormgeving en fotografie. Het ingezonden werk wordt beoordeeld door een jury met creatieve directeuren van onder meer Mother, TequilaLondon, St. Lukes en WWAV Rapp Collins en de participerende opdrachtgevers.

Dit jaar waren 140 genomineerden geselecteerd uit de 3000 inzendingen uit 37 landen. Roger Matena en Tine Bongaerts zijn de enige Nederlandse studenten die in de prijzen zijn gevallen. Hun werk wordt samen met dat van de anderen gepubliceerd in de D&AD Student Annual.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in